måndag 25 juni 2012

Bröllop

Var så sliten igår så jag orkade inte skriva efter bröllopet meen uppdatering kommer nu. Pysslar nu med matlagning så jag skriver lite mellan fixandet... Blir thaimat, paneng red curry kyckling och ris!









Dagen igår startade med dop i Sarpsborg kyrka. Gabriel var en snällt barn, inga tårar där inte... Efter det började bröllopet. Då kom det många tårar. När Benedicte gick altargången, fick Nils tårar i ögonen. Så härligt att se. Fin sång i kyrkan, fantastiska låtar framförda unikt. Efter det åkte Nils och Benedicte iväg för att fotograferas medan jag och Ole (Cathrines kille) var så hungriga så vi åkte till en kiosk och köpte korv. Fick några kommentarer om det var många finklädda människor på kiosken ;) Haha, flummigt! Lite mat i magen hjälpte. Efter det åkte till Festiviteten, där var det mingel till att brudparet kom tillbaka. Då var det dags för middag, förrätt: Scampi, huvudrätt: Hjort, och sist efterrätt: creme brule, NICE! Och efter det var det såklart bröllopskaka och diverse andra kakor! :) Men eftersom bröllopet var på en söndag så blev det hemgång efter det. Passade mig perfekt som var såååååååååå TRÖTT!

Känner mig fortfarande utsliten, så efter maten blir det dejt med sängen! Måste samla krafter!
Bröllopskakedags <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar