fredag 15 juni 2012

Mamma kommer ikväll, eller inatt...

Morgonen blev hektisk, hade möten från kl 11 och till eftermiddagen, och innan det skulle jag ju lägga in ett bud på min "kärlek". Blev ett bud på 4,3 NOK MILJONER. Galet! Helt skakis när man skikade iväg det budet. Och direkt in på möte, där jag satt med mobilen lite diskret och följde med på vad som hände ;) Tyvärr var det många intressenter och budgivare så efter många rundor hoppade jag av racet tyvärr. Älskade huset men har kanske inte behov för det stora huset i dagens läge. Men nu vet jag vad jag vill ha. Och istället för att massa pengar går på boende kan jag fortsätta leva mitt "lyxliv" med massa weekendresor och annan vardagslyx ;) Blev lunch med Arnhild, en smart "dame", men massa goda citat och såklart trevligt sällskap. Sen jobb till långt efter stängning. Man blir ju som sagt aldrig klar på apoteket när man är igång... Väl hemma blev det grillade nacke kotletter med bakad potatis, vitlöks- och kryddersmör, och god sås, samt ett litet glas rosé vin :)

Jag och mamma, ett favoritkort! Man ser så tydligt våra lika drag...
Med de generna åldras jag inte mer... ;)
Finns inte många lika vackra kvinnor i den åldern,
observera att mamma är 40 år äldre än mig!
Ikväll ska mamma hämtas runt midnatt på Rygge. Men snällaste Rune ordnar det, så jag kan få lägga mig eftersom det tyvärr är lördagsjobb imorgon. Många helger på rad nu med jobb pga av all sjukdom. Men ber en bön och hoppas på bättre tider. jag är lycklig, världens bästa mamma kommer ju på besök! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar