tisdag 26 juni 2012

Snart Egypten!


Jag längtar såååå massa till semstern nu! Bara några få veckor kvar till att vi reser till Egypten, till Hurghada, och Grand Resort Hotel. Ska se ut som i "Tusen och en natt"! Älskar Egypten! För alla som inte har varit där så är det helt underbart! Man får massa för pengarna, bor superfint med toppservice och har garanterad SOL! Det har väl inte regnat där på omkring 25 år, så det skulle vara ganska unikt om det kom regn under en semetser där. Har själv varit där många gånger, tror det blir sjätte gången nu om jag har räknat rätt, och det har varit lika bra varje gång! Och för att inte tala om bara att sola och bada så är undervattenslivet helt fantastiskt! Jag älskar att snorkla, och de bästa upplevelserna har jag haft i Röda havet. Tycker alltså att det är bättre än både i Karibien och utanför Australien, på stora barriär revet. Och så finns ju såklart pyramiderna och andra historiska platser som jag måste erkänna att jag inte har fått med mig än, annat än bara från flyget (kunde faktiskt se pyramiderna från flyget ;) ). Men kanske vi får med oss det denna gång :) Vi får se, blir alldeles säkert fler resor till Egypten, den perfekta semesterveckan får man ju där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar