lördag 30 juni 2012

En dag på soffan...

Håret var minst sagt krulligt efter konserten...
Det är kväll, och jag har inte gjort något alls idag. Det var LÄNGE sen! Skönt att ta det lungt och bara slappa av en dag ibland! Blev sen kväll på Rihanna... Men konserten var bra. Hannas småtjejer skulle med på festivalen, alla biljetter funkade inte så de skickades till "problemtältet" HAHA!!! Men tillslut kom vi in, efter att jag visiterats och mitt nya rosa paraply som jag fått av mamma inte fick följa med in :( Men väl inne så sprang vi faktiskt på Kristin och gängen inne på området till trots för alla människor. Dansade runt lite mellan mina vänner när Rihanna startade konserten. Supertrevligt och bra stämning trots lite ruggigt väder, men det var bättre än förväntat. Men helt plötsligt var Kristin Co borta och Hannas lilltjej höll på att somna så dem drog sig mot utgången. Jag fick fortsätta festa själv jag. Men hade lika trevligt för det. Fick njuta komplimanger på resan hem som jag tacksamt tog emot. Vem kan väl klaga när man blir uppvaktat. Men väl tillbaka i Oslo så strosade jag ner gatan till hotellet och mötte min kära Rune på hotellet. Max hade somnat. Och vi begav oss hem till Fredrikstad, så trött när man kom hem kl 3, sov helt till kl 13, så körde Rune och hämtade mamma! Så nu är hon här helt till semstern. Ska sättas i jobb här. Vilken tur jag har som har en mamma som är en DUKTIG farmaseut, precis vad jag behöver. Tänk, min mamma är helt perfekt ;) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar