tisdag 1 maj 2012

En helt fantastisk dag!


Brände mig visst lite...

Sov länge och vaknade till strålandes solsken! Ut och äta frukost, njuta morgonen! :) La mig och solade efter en god frukost medan Rune körde iväg för att tvätta båda bilarna. När han var tillbaka cabbade vi ner min bil och åkte ner till kiosken, och åt varsin mjukglass, tuttifrutti smak på min, och jordgubbs strösel på Runes. Mums! Nu är det sommar!!!
Körde tillbaka hem, solade lite till, somnade. Blev väckt av Rune som sa att jag hade bränt mig, så då drog jag mig in i huset... Rune åkte till Moss för att hämta sin mobil som han glömde på jobbet igår. En supersnäll kollega hämtade den åt honom i Horten och fick lagt den på färjan så att Rune kunde hämta den i Moss. Han var tvungen att ha den eftersom han ska till Trondheim och jobba imorgon... Under tiden han var och hämtade mobilen körde jag till jobbet och ordnade med månadsavslutningen och körde lönen... Gjorde inget att jag faktiskt skulle jobba några timmar idag, en tur till Sarpsborg var bara trevligt, underbart att köra nercabbat, njuter! ;)
Fina dagar som dessa gör livet bättre ;)

Skål! Ett glas Sangria medan
 kycklingfilén med brieost ligger på grillen

1 kommentar:

  1. hmmm,,,,, bør helst ikke si at man blir solbrent når man jobber på apotek Anna! :-)) Husk du vil ikke se ut som en gammel rosin når du er 45??? hehe. Deilig dag i går, helt klart!!!

    SvaraRadera