onsdag 29 maj 2013

Fredrikstad brygga

 Helt klart mindre nyttig, men fantastiskt god! ;)
I går fyllde Amanda 1 år, imorse ramlade hon ner från andra våningen, ut genom sovrums fönstret. Min stackars lilla pia haltade upp för trappan när jag öppnade dörren och såg väldigt generad och ledsen ut, klantigt! Haltade in och la sig ned... Men det blev bättre till eftermiddagen som tur är. Själv var jag tvungen att rusa iväg till jobbet. Massa möten i dag, knappt tid för lunch men vi fick i hop det också, jag och Arnhild. Blev thai idag :) Och så hann jag med träning innan det var dags för middag på Brygga i dag igen. Jag och Marit hade ett kvällsmöte, så det blev både kos och jobb, satt ju nästan till kl. 23, så fick massa uträttat, och imorgon är det farmaeut möte i Strömstad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar