onsdag 1 maj 2013

Catching my flight

Min spontan inhandlade kofta från Maison Scotch
som nästan fick mig att missa flyget ;)
 
Söta Noa log mot kameran!
Vaknade och tog mig en tur till Milo som frågat om gudmor de sista dagarna... Mysigt ute i solen tillsammans med Maria, Andreas, Milo och Noa. Tillräckligt mysigt till att ha övertalat hela familjen att följa med till Egypten. Det kommer att bli supermysigt! Jiiippppi!

Åt torsk med dillsås och ris som mamma hade lagat innan jag begav mig till Arlanda. Såklart glömde jag mobilen som låg på laddning så vi fick vända hem igen. Men pappa körde fort till Arlanda, han fick en anledning till att använda de 360 hästkrafterna han har i bilen ;) Checkade in och handlade vin och sprit innan jag skulle boarda. Men typiskt mig så fastnade jag för en Maison Scotch kofta påväg till gaten. Tiden sprang ifrån mig, skulle prova när jag hörde mitt namn i högtalarna. Så jag skyndade mig att betala, knappt vetandes hur den såg ut på mig när jag sprang till flyget. Sist in på flyget fick jag sätta mig i front fast att det jag hade plats bak. Och direkt lyfte flyget. Hann knappt blinka innan det var dags att landa igen. Boken jag läser är så spännande! Rune hämtade, Amanda plockades upp på vägen och Lena som inte vill ha mer godis som tack för att hon tar hand om Amanda fick istället en film: "Horrible Bosses" av sin chef ;) Och lite delikatess salami med Camembert. Hoppas det faller i smak ;) Väl hemma har både Rune och Amanda somnat. Så nu är det väl min tur!

Resten av familjen Andersson/Waxell...
Galet glad för att de följer med på semestern i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar