fredag 31 maj 2013

Strömstad igår, mankyr idag

Trots 2-3 semestrar under dessa 3 månaderna
så har har jag fått ihop ett helt ok snitt på
ca 3,5 träningar per vecka :)
Återigen en full dag med möten i går, inte minst farmaseutmöte hos Hanna i Strömstad på kvällen! Det var både mysigt och lärorikt. Nattade hos Hanna och precis som vi skulle sätta oss ner med ett glas vin så ringer Marit med punktering, så jag och Micke beger oss ut för att byta däck sent på kvällen, och vinet får vänta. Väl tillbaka blev det ett glas "gosa", supergott! Sen kväll, trött morgon. Men solen sken, cabbade ner och körde Cornelia till skolan, och vidare till jobbet! En härlig körtur! Möten på jobbet även i dag, sen spinning och tilll sist unnade jag mig hybrid manikyr. Det blev fransk manikyr! Superfint, och gjort av trevliga Emilia. Väl hemma hade jag lust att njuta kvällen och god vädret, men fick ont i magen, så därmed tog kvällen brått slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar