fredag 24 maj 2013

Sommar?

Shoppade lite fina väggdekorationer i Israel, på SoHo
Blev fint, men hade kunna tänkt mig att ordna belysningen
så att det blir finare skuggor :) Älskar fjärilar! <3
Nästan sommar nu? Känns så när man efter jobb och träning (spinning) tar på sig bikinin efter duschen och går ut i solen. Intar dagens middag: räkbaguetter med vitt vin ute på terassen. Och sitter där fram till kl. 21. Var 22 grader och sol när jag körde hem. Härligt, men mindre härligt att jag ska jobba imorgon. Men vad gör man inte när ens kollega, Amandas extra mamma, ska ordna med konfirmation. Såklart man ställer upp och jobbar extra ;) Nu ska jag mysa ner mig i soffan lite innan jag lallar, jobbet kallar imorgon. Ooch i helgen blir det tyvärr en god del jobb. Måste förbereda nästa veckas möten...
Söta Amanda njuter ute av att springa ute nu...
Men hon är så hemma kär så hon kommer hem
och kollar läget ca var 5:e minut... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar