söndag 26 maj 2013

Sommar och SOL

Myspys med vin ute på terassen
under gårdagens kväll!
Stod upp redan kl. 10 idag fast att jag sprang runt ute på gården i trolättklädd med en filt runt mig och jagade Amanda så sent som kl. 02 i natt. Katt skrälle!!! Men när solen sken så vill jag inte missa en enda solståle! Jag älskar solen! I dag har solen skinit hela dagen, det har varit ca 25 grader i skuggan, helt fantastiskt! I love it! Låg ute i bikini nästan hela dagen. Skulle på träning, men måste erkänna att jag nästan blev glad när jag hörde att den blev avlyst! Få dagar i Norden som är så fina som denna. Skulle ut på Brygga i Fredrikstad och äta men Rune fick ont i magen, så det blev inget. Men vi cabbade ner på bilen , första gången för i år, och körde och köpte mjukglass. NAM! Jag är nöjd! Blir bygga nästa gång! ;)

2 kommentarer: