torsdag 9 maj 2013

Kristihimmelfärdsdag

Startade med shopping på Nordby...
En ledig torsdag, otroligt skönt! Men vädret var inte på min sida i dag, duggregn och grått. Men ganska varmt... Stod upp tidigare än jag hade tänkt mig trots att jag la mig väldigt sent. Drog till Nordby som var överbefolkat av norrmän som har stängt sitt land denna dag och istället åker och handlar i Sverige. Shoppade själv en del kläder; klänning, träningsbyxor och topp, samt 2 sommar linnen till semestern :) Sen begav man sig vidare till Strömstad där vi åt på Park, och åkte och storhandlade massa god mat som man inte får tag på i Norge! Väl hemma blev det stress för att hinna till gymmet. Blev nästan 2 timmar träning med Benedicte. Sjukt tungt och svettigt, men så NICE nu!


...åt på Park...

...och avslutade med träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar