söndag 12 maj 2013

Egen tid

I dag har jag bara tagit vara på mig själv, och dagen har bara försvunnit. Stod upp och lagade smoothie till frukost och sen drog jag och tränade. Blev intervall löpning, men fick så ont i vristen till sista spurten så jag var tvungen att byta maskin, så det blev 2 intervaller i tillägg på crosswalken. Totalt ca 1 timme intervall träning. Efter det blev det lite styrka innan jag begav mig ut genom köpcentret för att komma till parkeringen. Men typiskt nog fastnade jag på H&M påvägen. Handlade lite träningskläder, 3 linnen och 1 par byxor smart mascara och nagellack och lite Dove dusch etc. Totaln blev på 1.500 kr. H&M är billigt, men när man kommer till kassan så är alla bäckar små ganska stora. Men jag fick ju en del. Provade när jag kom hem, var ju svettig efter träningen när jag strosade i butiken, så efter detta drog jag hem. Åt sallad med keso och Parma skinka till lunch. Och taco till middag! Resten av dagen har jag suttit och jobbat med lite investering av mig själv ;) Så kanske jag är lite klokare nu än i morse, haha ;) I pauserna städade jag igenom halva garderoben. Asså, det är inte klokt så mycket nya kläder jag har som jag inte ens kommer ihåg när jag har köpt. Galet! Måste få ordning, börja använda! Imorgon ska nya träningskläderna på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar