måndag 27 maj 2013

London vs. Milano vs. Berlin

London
Efter en hel dag med möten och trevligt samarbete med Arnhild så började solen skina, och efter att ha tagit på mig lite övertid på jobbet för att hjälpa till lite på eftermiddagen så for jag hem och la mig i solen nån timme. Ont i magen, Rune också. Vet inte helt vad vi kan ha fått i oss. Men det går väl över, hoppar nog över middagen i dag. Rune var uttråkad och undrade om vi kunde resa bort i helgen. Nja, jag är inte svårövertalad. Resa är ju min passion! Så nu har jag suttit och letat lite resor. Har ju bara ledigt lördag och söndag. Fredag har jag eftermiddagsmöte och på måndag morgon så är det ledarsamling. Så nu har jag hittat 3 alternativ som kan funka, men avvaktar till imorgon för att dubbelkolla om väderleken är stabil. När man ska vara bort ett dygn är det lixom inte ok att det regnar det dygnet ;) Mest lust på London, men vädret ser bäst ut i Milano. Tredje alternativet är till Berlin, avgångarna måste ju stämma! Man kan nog kalla detta galenskap, men jag kallar det impuls, och det blir oftast bra! So we will see... Fortsättning följer!


Milano
 
Berlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar