tisdag 7 maj 2013

Hur ofta är du tacksam bara för att du inte har ont?

Vackra Ålesund! Längtar till min helg där :)
De gånger då man har ont nån plats så kommer man på hur härligt det är att inte ha ont, för när något gör ont så kan man inte tänka på något annat. Så har jag haft det med mitt öra. Och i dag har det nästan gått över... Jag är så tacksam för det! Livet är så otroligt härligt när man inte har några problem. Och inte nog med det, blir så lycklig när solen skiner. Helt klarblå himmel och 20 grader i solen i dag! Underbart! Stängde apoteket alldeles för sent, och skyndade iväg till spinningen. Grymt bra träning, men sen stressade jag hem. Skulle på bio, men det blev inställt. Lika bra det, för då fick jag tid att laga middag och morgondagens lunch. Kycklingsallad med hallomiost. Nam! Pratade med pappa i över 40 min, trevligt! Mamma är i Polen så då får jag tid att prata med pappa ;) Familjen Globetrotter är på resa igen. Mamma åker till Egypten imorgon, och jag har i går bokat mig en resa till Ålesund. Ska hälsa på kära Henrik. Imorse bokade jag dessutom biljetter till Krakow till sommaren. Så då blir det en efterlängtat weekend hos mormor. Lycka! Och inte nog med det så reser jag med pappa och Rune till Israel om bara en dryg vecka! Fantastiskt! Längtar! Det kommer att bli så spännade! By the way: nu är huset säkrat. Sector Alarm har nu monterat upp och installerat allt här hemma. Så nu är vi gott beskyddade mot både brand och tjuvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar