måndag 13 maj 2013

Trött och tjock ;)

Asså, jag har tydligen haft helg i dag, intagit alla kalorier som jag var så duktig att avstå ifrån i helgen! Galet korkat ju! Men vad ska man göra när det står kakor framför näsan på en på matbordet på jobbet. Min favoritkaka: ostkaka och en chockladglasyr kaka, nam! Åt så mycket så jag blev illamående. Kände mig såååå smal imorsen, men inte inte efter lunch... Typiskt korkat! Men jobbade hårt på spinningen med att åtminstonde bränna de kalorier jag fått i mig. Efter det blev det dock möte med Hanna på Brasseriet där jag slukade en god del tapas. Nam! Men det blev verkligen helg mys i dag istället för i helgen ;) Nu packas det till Israel, trött som sjutton! Har nästan inte sovit i natt! Kunde INTE sova för allt i världen! Sjukt slitsamt, hoppas på bättre sömn inatt! Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar