söndag 12 maj 2013

Life is good



Träning på SATS
Har haft en väldigt fin dag fast att jag är sjukt sliten nu!  Fastnade i min bok i går kväll, spänningen bara ökade så jag kunde inte lägga ifrån mig den innan den var slut. Resulterade i att jag inte släckte lampan förrän kl 02.30. Tur att det var lördag. Men stod upp runt kl. 10.30 för jag hade ju en avtalad tid på gymmet kl. 12. Det blev nästan 2 timmar kondition och styrka, fantastiskt! En tur inom jobbet påväg hem. Åt sallad med äggröra till lunch och duschade. Och inte nog med det så försvann regnet och solen började skina. Nöjd med insatsen satt jag mig vid datorn där jag nu har suttit resten av dagen och kvällen! Och jobbat!!! Men sjukt skönt nu när jag är i MÅL! En helt fantastisk känsla. Har lagt ner massa energi och tid, och är nu så stolt över min egen prestation! Dags att sova!


Lunch med äggröra (champinjon, lök och tomat i den),
samt sallad och groddar till det, både nyttigt och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar