fredag 3 maj 2013

Kort vecka, redan helg!

Min sotnos sover bäst i min säng! <3
I förrigår natt när jag skulle lägga mig hittade jag inte Amanda. Kollade garderoben innan jag stängde den, och eftersom hon inte var där räknade jag med att hon säkert låg under sängen eller nåt sånt. Gick och la mig, och kl. 5 väckte Rune mig och sa att Amanda var borta. Konstigt! Helt sen kvällen innan. Hade hon smitit? Nej, jag hade visst bara stängt in henne på badrummet utan att märka det, så stackars söta Manda hade lagt sig på badrumsmattan och låg där snällt hela natten. Igår natt blev jag tokig för att hon ville in på sovrummet, så trött som jag blev på henne hamnade hon återigen på badrummet. Var ju så skönt att sova ostört natten innan. Men efter bara få minuter fick jag dåligt samvete och släppte ut henne, och eftersom hon fortsatte att tjuta fick hon tillslut sova med mig... Älskar hennes långa svarta hår, men jag hatar att ha dem i sängen!!! Hur lär man en katt att sova ensam??? Haha! Galet jobbig sötnos jag har!!!

Efter jobbet blev det spinning, sen räkbaguetter till middag och lite godis som dessert till en film på tv: "After the Sunset" med Pierce Brosnan og Salma Hayek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar