tisdag 14 maj 2013

Dagen bara rann ut mellan fingrarna

Längtar till Israel, flyger till Tel Aviv på torsdag <3
Ibland blir hela dagar helt borta. Så blev det i dag. Försökte fokusera på räkenskap hela förmiddagen men det kom hela tiden något ivägen. Men det blev gjort tillslut, och då var det dags att börja stressa med nästa projekt. Efter det försvann sista timmen på jobbet utan att jag ens han blinka. Nu är det fullt kör på jobbet. Och inte nog med det så var jag sen till spinningen. Blev bara 45 min, men det fick vara nog. Har tränat mycket i det sista. Och middagen blev övernyttig, det jag hade i kylskåpet. Blomkål och skinka. Orkar inte inhandla stort eftersom det snart är avresa till Israel,ska bli så skönt. Inte minst för att vädret här hemma är pyton. Har regnat väldigt mycket i det sista, och det haglade tom på mig imorse. Men på eftermiddagen sprack det faktiskt upp till solsken. Härligt! Älskar solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar