tisdag 22 maj 2012

26,5 grader idag

Alltid trevliga jobb dagar med Arnhild :)
OJ, vad svårt det var att få sova inatt! Bara vände och vred mig för att det var så varmt. Och så har jag en inre stress som gör mig galen, kan lixom inte koppla av... Hör hur hjärtat slår när jag lägger mig ner, är så mycket som ska göras på apoteket för att det ska bli färdigt till nyöppningen och dessutom så är det ju allt annat som man också ska hinna med med en alldeles för snål bemanning. Och det gör det inte bättre att se ut och se alla andra njuta tropisk värme utanför. Idag försvann dagen på möten med några institutioner. Men jag trivs i Arnhilds sällskap, och vi hann faktiskt med en lunch i solen mellan mötena så jag ska inte klaga. Men hela multidosen låg i väntan på att få kontroll när jag var tillbaka. Så den fick faktiskt följa med mig hem idag. Ångest av allt jobb för tillfället nu när det dessutom är kanon väder. Men bästa Rune grillade iallafall middagen till oss så att maten kunde njutas ;) Blir ju tjock av att äta pizza varannan dag på jobbet pga all övertid. Så nu plockar vi bort endel av kolhydraterna framöver och satsar på en fin bikiniform 2012 ;) Måste komma
igång med träningen igen, var ett tag sen nu...


Cappadocia, ett resemål för framtiden...
Kommer förresten mer bilder från Turkiet nån dag snart när jag orkar... :) Men har nu ett nytt mål med nästa resa till Turkiet en gång i framtiden. Cappadocia verkar helt underbart. Och Pamukkale verkar också som en fascinerandes plats. So thats something for next time, men först så ska vi till Dublin, nästnästa helg ;)
Pamukkale, en annan fantastisk plats i Turkiet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar