måndag 14 maj 2012

JOBB och Jehona ;)

Inte så mycket jag kan berätta idag, det blev jobb, jobb och mer jobb! Kaoset fortsätter... Och alla de sötaste killarna har lämnat oss :( Men nu ligger fokus på att få apoteket knallfint!!! Så vi står på och jobbar över, många av tjejerna, och Rune. Världens snällaste kille <3 Och inte nog med att vi inte är tillräckligt med personal på arbetsplatsen så är det också problem med systemet eftersom vi saknat internet stora delar av dagen. Idag slutade multidose systemet att fungera just av den grunden, så vi var tvungna att göra allt på en pc. Eftersom vi normalt behöver vara två som jobbar med det en hel dag så blev resultatet att jag trots att ha suttit till kl 23 på jobbet fortfarande inte var klar. Men måste köra hem, ska till sjukgymnasten kl 8 imorgon och behöver lite sömn innan dess, och såklart lite vila så att jag är klar för en lång dag till imorgon. Får fortsätta jobbet då och hoppas att beställningarna kan ordnas trots att de kommer lite sent. Hoppas också att jag hinner med lite träning på onsdag, för nu har det varit lite för stilla på den fronten i över en vecka. Allt pga jobb. Det är ingen bra ursäkt att jobbet går ut över träningen, så det ska jag försöka ändra, men vad gör man inte för sitt kära apotek... Hur som helst blev dagens höjdpunkt kaffe break med sötaste Jehona. Lite mys över en kaffe hjälpte mig att hålla igång så länge som jag gjorde. Myspys! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar