måndag 7 maj 2012

Dejt med hunken ;)

Sovit gott och länge, jobb kl 9-21. Men jag ska inte klaga, fick gjort massor! Och "guttan" på jobb är ju så trevliga, så sällskapet är inte illa... Och inte nog med det, hade en tredje dejt med målaren som följde mig till affären som sålde färg, ordnade rabatt på den lila färgen som jag vill måla matrummet och kontoret med, och såklart bar han den 10 liters färgdunken som jag köpte tillbaka till apoteket. Vilken gentleman! :)
Och på huvudkontoret har jag nu tjatat till mig både det ena och andra. Jag är ju en färgklick som de säger, kan prata för mig, får till det jag önskar och har ju inte minst resultat därefter. Så med andra ord presterar jag det jag och andra önskar, så man kan väl inte annat än vara glad. Så när mannen i telefon sa: "Jaha, du vill måla kontoret, ja, men inte rosa va!?" "Nej"-säger jag, "...tänkte mer på lila ;)". Då bara skrattade han och sa; "Jag säger att du får måla, inget mer" ;) Det får duga!! ;))) Jobbade över med både multidose och kunder som välde in genom dörren, så när jag till slut insåg att jag inte hinner med spinningen idag så gav jag upp tanken och insåg att jag var sjukt hungrig eftersom jag idag bara ätit norsk lunch, vilket betyder en macka med ost och skinka. Så, då var det dags för dejt nr. 4 :) Ut på Brasseriet med Shaun, inte varje dag man blir bjuden på middag! Tackar och bockar :) Sen var det jobb igen... Och nu äntligen hemma! Ska snart packa eftersom jag kör till Oslo imorgon efter jobbet, onsdag och torsdag är det ledarsamling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar