onsdag 23 maj 2012

NYÖPPNING imorgon!!

Härliga dagar <3
Äntligen hemma efter en minst sagt lång dag på jobbet (som vanligt)! Men imorgon öppnar vi dörrarna kl 9 och firar nyöppningen med tårta och kaffe samt "masse gode tilbud" VÄLKOMNA! Så nu håller jag på att få ordning på mig själv, tvättar jobbkläderna efter all skit göra den sista tiden och ska såklart styla mig lite extra imorgon! En härlig dag som äntligen är på ingång efter massor med slit och långa kvällar! Jag är en liten jobboholic, men nu ska det läggas större vikt/fokus på träning, och inte minst på dagar i solen, that I love! Jag är en riktig soldyrkare, eller solkåt ;) ...och efter ett långt samtal med Kristin idag (länge sen sist) så ska vi försöka planlägga en semester tillsammans igen, var ju riktigt mysigt förra året på Hvar, Kroatien :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar