måndag 28 maj 2012

Ännu en dag på stranden

Åkte ut till "Foten" sandstrand idag, superfint, fylldes på med fler och fler människor ju senare det blev... Som vanligt så är jag inte så duktig på det där med solkräm när det gäller mig själv. Typiskt!! Riktigt solbränt bröst tyvärr, jag ska bli bättre, jag lovar! Need to! Hur som helst så njöt vi dagen på stranden, och pga lite vind så kändes det inte lika varmt som igår, vilket gav ett rosa/rött resultat på alla ;) Somnade lite lätt i solen när Lena ringde mig, och klämmer ur sig att flyget är inställt från Korfu, så hon har strandat på ön och kommer inte hem, dvs kommer inte till jobbet! Nästa flyg går på torsdag! Are you kiddigt me, sånt händer väl inte. Väl påväg hem från starnden visar det sig att det är koas, Rune skulle köra i förväg, och såklart är hans bil instängd av en annan. Och i all pollen som ligger på bilen står det skrivet "Ring ... ang. parkering" Are you fucking kidding me! En till strandad!! Ingen svarade när han ringde så han skickade sms, och får då svar "Är ute med båten, kommer om ca 1 timme. Sorry!" Really!? Kom tillslut hem, grillade lite i all hast, åt god matoch körde sen Malin och Johan till tåget! Har haft en supermysig helg!! Nu slappa av, se lite på TV och sen njuta en till ledig dag, för sen blir det en tung vecka med ännu större frånvaro än planerat.

Kom förresten på att jag såg en härlig skylt på affären igår... Kolla in detta, sker inte så ofta i norden! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar