fredag 4 maj 2012

Lång, slitsam dag!

Lång dag på jobbet idag, och så otroligt stressigt när det saknas en majoritet av personalen. Hälften är sjuka och andra hälften är på Kjededagene. Så den minoritet som var kvar fick bära bördan idag i det kaos som stadigt blir värre... Men nu är några väggar påväg upp, så det blir snart bättre. Elektrikern påpekar att backupen ska startas upp på nytt eftersom strömmen slagits av, jag gör ett försök, men fastnar i bilden nedan när jag saknar tangentbordet. Skyller på snickaren som säger att det låg där tidigare. Jag påpekar att det inte ligger där nu (som man kan se tydligt på bilden under), men snickaren ber mig se efter en gång till så att jag är SÄKER på att dte inte ligger där! ;) Hallå, var skulle det kunna vara gömt, haha!!! Så går dagarna, inget ligger där det ska, och allt som ska säljas kunderna hittar vi inte. Efter en lång dag, gick jag ut och skulle äta med killarna, det var ju en enastående upplevelse också när de i sina arbetskläder stiger in på Brasseriet, där dukarna ligger på bordet,, ljusen är tända och läsken serveras i vinglas ;) Blev wok, som vanligt! Sen skulle diverse kontorsarbete, turnusar/scheman ordnas etc. Blev en sen kväll! Och imorgon är det jobb igen. Rune kommer hem från Trondheim strax, men han är säkert snäll och ställer upp och tar lite extra jobb på apoteket med mig imorgon. Inte alla som har en så snäll sambo som jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar