tisdag 8 maj 2012

Svart och lite salsa

Dessa killar är mina underbara klippor, bröderna Spross ;)
Först till sjukgymnasten kl 8, sen till jobbet! Tycker bara armen gör mer ont, så tror inte att detta funkar på mig... Han säger att jag har sår i musklerna/lederna!? Hmmm... Ja, vi får se, ska till läkaren på fredag. Hur som helst så är det en sjukt tung dag 1 gång i månaden på apoteket, och den dagen var idag. Dubbla beställningar. Och tyvärr svartnade det idag!!! No more comments, men jag var tvungen att be Shaun gå ut en sväng mig med mig så jag fick boxas lite med honom och skrika, utan att nån hörde ;) Det hjälpte lite iallafall. Så istället för att köra till Oslo och hämta upp Jacob, bästa killkompisen, Spross, så jobbade jag till kl 22. Men som tur är hade jag sällskap av killarna, och salsa spelades på hög volym! Och då blir livet genast ljusare ;) Och efter det tog jag och kopplade in båda bästa Spross-bröderna som ambisiöst fick mig på bra humör, och skrattandes som vanligt! Imorgon blir det jobb, men hoppas kunna dra till Oslo efter jobbet, njuta middag med ledarna i Apokjeden och lite kurs på fredag. Dusch och måla naglarna! Sen sova, natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar