torsdag 3 maj 2012

Skoj på jobb ;)

Hunken på jobbet ;)

Startade dagen med en timme hos sjukgymnasten, mer ont nu än innan, skulle gör några övningar hemma och så ska jag tillbaka till honom nästa vecka igen! Vet inte om detta är nåt för mig, men vi ger det en chans till... :) Sen till jobbet där allt och alla var i full fart!!! Men trots att det är stökigt så har vi det kul. Det flörtas, skvallras och skämtas så att det räcker och blir över, så man får ta allt med en nypa salt ;) ...och efter mycket snack med Shaun så visar det sig att han känner målaren sen Harstad och Kanebogen, Gard! Barndomsvänner, det var inte illa. Världen är bra liten... *smile*

Väl hemma orkade jag inte laga mat, så efter några slice pizza som blev kvar efter lunchen (då jag bjöd bemanningen på pizza), så åt jag lite rester av thaimaten sen gårdagen och så slappas det i soffan... Blir kanske en promenad senare men ingen hård träning idag, ska se lite TV :)

Marcin är en trevlig och pratsam polack :)


Från vänster: Elektrikern Kristoffer, elekriker 2, Snickaren Örjan,
Snickaren Vidar, Målaren Shaun Pål,
och polackerna Marcin och Kamil (golvläggare)

1 kommentar: