måndag 21 maj 2012

Morgon tryne ;)

Reste från Istanbul TIDIGT imorse, och direkt till jobbet! Så, ja, jag är trött idag. Och har fortsatt morgon trynet kvar ;) Turbulens på planet, men jag njöt filmen American Sweethearts och spelade några spel medan Rune satt lite nervös i sätet bredvid och hade det inte fullt så bra som jag. Stess ur flyget, glömde taxfreeposen med rosevin, Underberg och Jägermeister :( Och inte hann man med bussen heller trots att det gick i turbo fart. Ena kärringen på flyget frågade om jag aldrig flygit förr när jag trängde mig förbi och ursäktade mig i folkmassan. Jag svarade lite fräckt att jag säkerligen rest mer än henne och fått erfara hjälpsamma människor (men hon var inte en av dem). Och damerna började prata runt och sa att man måste hjälpas åt ;) Hur som helst så var nästa buss sen, väldigt irriterande. Men jag kom fram till jobbet tillslut... Och där var jag till sena kvällen! Lite mat hemma och nu sova. Om 2 dagar nyöppnar vi apoteket, ååååå så härligt!!! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar