lördag 26 maj 2012

Besök från Götet


Nyöppnat, stolt Anna ;)
















Supertrevlig kväll med Malin och Johan :)

Jag som igår trodde att jag efter nyöppningen, dvs från och med idag kunde pusta ut. Men nej, igår kväll insåg jag att dagen var dubbelbokad. Fysioterapi på morgon, intervju efter det, som avlöste 2 möten med zoner. Och efter det sista inser jag att jag snart svimmar av om jag inte får någon mat. Hade inte ens ätit frukost, var ju så tight schema. Och eftersom det är pinse på måndag så måste också tunga multidose dagen göras idag. Svårt att vara på två platser samtidigt... Så fick be om inlån till apoteket, och fick faktiskt tag på lite hjälp :) Men trots besök redan kl 15.30 av Malin och Johan så var jag tvungen att jobba över för att komma i mål. Men äntligen hemma kunde vi njuta sista solen på terassen, grilla nackekotletter, och dricka rosé! Life is good! Trevligt sällskap och massa skratt, en mysig kväll helt enkelt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar