tisdag 22 januari 2013

Älskar skor ;)

Amanda är nyfiken på de nya skorna <3
Jag älskar att shoppa skor, allt annat också, men speciellt väskor och skor :) Och igår kväll kom jag på att jag hade shoppat 2 par skor på Bianco medan jag väntade på flygbussen till Rygge flygplats påväg till Krakow. Men eftersom jag inte fick skorna med i bagagen fick jag lämna dem på affären. Fast jag glömde visst att jag skulle hämta dem på måndagen. Men fick ordnat det idag när jag var på nybyggda SATS och provtränade på Storbyen center. Happy! Expeditören bara log när jag kom in, inte så många som handlar och lämnar varorna i butiken ;)
Blev styrka överkropp idag, har alldeles för mycket träningsvärk i benen ännu för att orka annan träning. Men blev nästan lite yr efter träningen, hade nog ätit lite för lite... Så idag unnade jag mig thaimat, kokos gröncurry med kyckling och ris smakade fantastiskt gott.





Älskar att inhandla skor :)
Och förresten, idag erkänner Rune hur klantig han har varit när han igår försökte låsa upp sin bil med min nyckel. Han försökte och försökte, både gnickade med nyckeln och blåste i låset, om det nu skulle bero av kylan. Och undrade samtidigt vad jag hade gjort med hans lås. För tidigare samma dag, efter träningen, hade jag Runes bil och stora problem med att komma in i bilen. Måste ju vara fel på låset ringer jag och säger frustrerad efter träningen. Ger upp efter att ha gjort detsamma som Rune gjorde i 5 min, och tänkte då hämta jobb bilen. Men samtidigt som jag ska gå inser jag att Runes bil står 2 parkeringsplatser längre ner. Bak min rygg där bilen mellan oss precis har kört bort. Skämta eller!!?? Kan detta verkligen ske samma dag. Hahhahaha, så klantigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar