söndag 20 januari 2013

Spa i Krakow

Har iadg varit på SPA i Krakow i 6 timmar, njutit, men tro det eller ej... Jag är sliten nu! Och hemma i lägenheten i Norge igen efter ett dygn i Polen. Men det var mysigt. Vin igår på Rygge pga flyg förseningar. Droppade middagen, blev 1/2 Allevo bar. Fick en god natts sömn innan jag ganska tidigt stod upp, åt frukost på hotellet, och begav mig till ett SPA vid torget i Krakow. Först manikyr, sen diverse ansiktsbehandling med syra och ansiktsmask etc. Efter det blev det massage och pedikyr. Och inhandlat endel fina produkter, i förpackningar på mindre än 100ml denna gång ;) Billigt, billigt, men det landade på 2200kr. Hjälp vad lätt det är att svi av pengar när "allt" är billigt, eller iallafall billiagre ;)

Hade inte så många timmar kvar till shopping när jag väl kom till Gallerian, men sugen på en kebab så blev det en snabb och onyttig middag för att sen hinna med shoppingen ;) Har ju varit så nyttig helt sen nyår så jag ska nog klara av att bränna kalorierna av en kebab också ;) Sen blev det köpt 2 fina tröjor, 1 skjorta/blus och 3 par byxor. Två av samma sort som tidigare, diggade dem! Och Swarovski örhängen. Samt lite annat smått och gott. Lika bra att tiden var knapp, kortet gick minst lika varmt som förra helgen ;) Och i sista eliten köpte jag några tomma 100ml flaskor. På flygplatsen fick jag faktiskt tillbaka mina ansiktsmasker och fyllde över dem i småflaskor. Lycklig blev jag :)) Och såklart inhandlades det full kvota av alkohol, vet inte helt var jag ska gömma undan den längre, har ju så mycket hemma och uppenbarligen alldeles för lite "fest" för att hinna dricka upp det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar