söndag 13 januari 2013

Träning!

Charmknutten Gabriel
är ute och går med mamma :)
Kom hem från Krakow sent, var så frusen när jag skulle sova, men när jag äntligen somnade så sov jag länge. Morgon cardio, och sen frukost. Och så skulle Amanda hämtas... Hann inte med Zumban som jag hade tänkt, men det blev intervall träning 1 timme på löp bandet. Och lite dips och mage. Chillade lite i bastun innan jag åkte till Benedicte på besök, fick serverat laxsallad. Mums! Men blev faktiskt lite nachos på kvällen innan jag såg en episod av "En idot på tur". Killen var i först i Israel, sen Palestina och till slut på ett av världens underverk: Petra i Jordanien! En serie att rekommendera, väldigt skoj, och så får man med sig lite av de fantastsika platser tellus har att erbjuda. Amanda har myst i sängen hela eftermiddagen/kvällen! Så vi får se om man får sova i natt, hon är ju utvilt nu ;) Startar morgondagen med möte och intervju... Ny vecka, nya möjligheter! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar