tisdag 29 januari 2013

Hjärtat




Uppsatt eller utsläppt hår? Vad är finast?

En långt nyttigt möte med regionledaren idag. Önskar att allt jag gjorde inte var konfidentiellt, men idag är det det ;) Senare på dagen var det tid för att kolla hjärtat, och mitt kära hjärta mår bra <3 Finns väl inga bättre nyheter att få. Fick sett på det på ultraljudet, och så blev det gjort en EKG. Frisk som en fisk, kan jag fortsätta träna som förr :) Blev lite shopping efter det, diverse pynt till hemmet, hade nämligen lite tid innan jag skulle ha en intervju nere på köpcentret. Väl hemma sitter jag nu här, skal laga mat snart, men först få jobbat lite och ordnat lite till med packningen! Soon of to BRAZIL! <3

En skarp bild på en underbar ring! Älskar den!

4 kommentarer:

  1. På just dom två bilderna tycker jag du passar bättre med uppsatt, men du är fin med utsläppt hår också! Skönt att ditt hjärta mår bra, har du varit orolig pga all stress?

    SvaraRadera
  2. Vet du om att när man lämnar en kommentar på din blogg måste man skriva in en kod som ibland kan vara svår att se vad det står??? Jag har tagit bort det på min blogg så att det blir enklare för läsaren att lämna en kommentar. Lite bökigt när man vill lämna en kommentar via mobilen tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Nej, det hade jag ingen aning om :) Sällan jag får svar, men alltid kul. Fast att jag skriver mest för min egen skull ;) Du får visa mig nån gång hur man tar bort det... Jag har haft ett svagt blåsljud i hjärtat som de ville kolla upp, därför tog jag EKG och ultraljud. Men det såg bra ut :) Kram

    SvaraRadera
  4. Ok, skönt att allt var bra! Ha det så gott i Brasilien! Kram

    SvaraRadera