söndag 20 januari 2013

Digg söndag!

Fina men korta naglar...
Vaknade inte allt för sent, gick morgoncardio i underbart väder, solen sken och snön låg på backen. Blev en dryg timme ute i det fina vädret innan jag tog en smoothie till frukost. Sen städade jag hela lägenheten, en riktig vårstädning, fast att det bara är vinter, men när solen sken så kändes det nästan som tidig vår ;) Blev riktigt fint här hemma :) Taggad drog jag till gymmet efter att ha klämt i mig en banan. Hade otroligt mycket energi, så det blev 1 mil sprungen på löpbandet, på ca 1 timme. Och sen gång i uppförsbacke i 15 min innan jag tog lite mage och stretchade. Väl hemma åt jag 2 skivor av mitt hemmabakade bröd med Serano skinka. Och efter det blev det torr men gott kryddad kycklingfile med broccoli. Och vikten rasade... Happy! Nu lite Brasilien planer, sen är det natt i hus... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar