måndag 28 januari 2013

Skottsäkert

Skottsäker fönsterruta på jobbet, vilken tur!

Brasseriets goda kycklingsallad
På apoteket längre ner i gågata i Sarpsborg gick det hål i fönstret när en man slog sin golfklubba i det. Hos mig hände inget fast att det var fler än ett försök. Ja, det sprack, men det går inte att komma igenom, för det är skottsäkert. Tur det, annars hade det varit glassplitter överallt. Men nu måste rutan bytas, kan bli minst sagt dyrt, som glasmästaren själv uttryckte det. Men det blir gjort snart :) Kycklingsallad på Brasseriet till lunch, fick tid till 30 min lunchfri för första gången på länge, tack vare Hanna. Lycklig var jag idag att Hanna var tillbaka på jobbet. Så saknad! Hon var så brun och fin, men snart är det min tur att få lite sol. Brasilien nästa! Men innan vi drar så är det fortfarande full satsning på träning. Har nu gått ner 4 kg sen jul/nyår. Härligt att se resultat. Spinning 90 min idag efter jobbet, underbart! Nytt pass, sjukt sliten och svettig. Nöjd! Smått och gott till middag, såsom sparris med parmaskinka, sallad, och blomkålssoppa! Så lite Brasilien packing, och snart redo för utresa...
Lite smått och gott till kvällsmat,
och massa spenat och ruccola sallad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar