lördag 26 januari 2013

TGIF

At work!
Äntligen fredag efter en tuff vecka på jobbet, men det har gått över förväntan. Sprang 3 km efter jobbet, och så 1 timmes spinning efter det. Fjärde träningsdagen denna vecka... och kg rör sig sakta ner över. Femste och sista träningen denna vecka blir på söndag, imorgon är det vila igen. Väl hemma hade jag sällskap av bästa mamma som är på besök, lagade en god räksallad till oss till middag. Nyttig idag, åt kycklingsallad till lunch. Like a lot! Sen slappade vi bara i soffan och såg faktiskt samma dansfilm som här om dagen igen, den var så sjukt bra. Jag får så lust att dansa. Men jag valde lite mer säkra studier den gången jag var tvungen att ta ett val och satsa på det som skulle försörga mig. Och det verkar ha blivit rätt, även om jag älskar dansen och ser att många jag dansade med nu tjänar några kronor på att göra det de älskar. Men man blir inte rik på det. När mamma lallat tog jag en ansiktsbehandling med syra och algmask. Imorgon blir det lite förberedelse inför Brasilien resan tänker jag... Sleep tight!

Räksallad med ruccola och spenatblad, räkor, avocado,
små tomater, sparris, sötpaprika och vanlig, gurka, ägg och citron.
NAM!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar