måndag 21 januari 2013

Härlig start på veckan

Påväg till spinningen, motivationsfaktor: Jacob! ;)
På jobbet och massa nya människor. De anställda är sjuka, och har semester så jag har nästan bara vikarier på jobbet ;) Men glad är jag för det! :) Efter jobbet blev det träning, spinning 60 min och core träning 30 min. Fantastiskt! Men sjukt sliten, blev bara Allevo idag, bortsett från lite kulturmelk med banan imorse. Har sjuk träningsvärk efter milen igår. Men till middag blev det kotletter och spenat, gott! En ny diet att ta tag i när jag kommer hem från Brasilien, har ju en alldeles egen personlig tränare ;) Tjänster och gentjänster! Förr "motiverade" jag Jacob att komma i fin form, nu är det hans tur att få mig i fin form ;)

Bästa vännen, och nu också min motivationsfaktor, och PT,
kan väl lätt säga att han vann vadet vi hade för 2 år sen...
Då var jag i bättre form, nu självklart han,
så nu är det min tur att ta tag i träningen ORDENTLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar