fredag 4 januari 2013

Standing alone, trying to remember...

Gustav, jag och bästa Jacob
Brandie Carlile har helt fantastisk musik. Sitter just nu och lyssnar på "Josephine". Den är så vacker... Och "The Story" delar såaklart första platsen, samt många andra... Texter som får en att tänka efter. Saknar mina vänner och familj, alltid tyngst när man kommer hem från en härlig, detta år lite längre, jul med alla nära och kära. Så vad händer nu... Behöver lite glöd tillbaka i vardagen. Träning är steg nr. 1 och min alldeles för nyttiga mat ;) Tack vare kära Jacob så är jag nu igång med träningen igen. Blev ju tvingad att gå minst en timmes morgon cardio hela julen. Underbart, vad har man inte vänner till. Var tom ute och gick efter fest, men då lite senare än vad andra kallar morgon ;) Strax blir det kvällspromenad, efter middag bestående av kassler och spenat. Träningsvärk i magen, detta blir bra!!! Så vad mer ska detta år bjuda på, annat än att jag ska bli "fit for fight". Måste väl utmana hjärnan lite också, kanske man ska tillbaka till skolbänken deltid, eller...!??

Jag och mina kära föräldrar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar