tisdag 15 januari 2013

Kos hos Anne

Mumsig kycklingsallad, med fetaost
En nyttig dag, med kos efter jobbet hos Anne Cecilie. Där blev det serverat kycklingsallad med fetaost. Jag hade redan ätit lite middag, men fick mig en extra matbit i mysigt sällskap. Alldeles för sällan vi ses, men alltid lika trevligt! Väl hemma är det dags att knoppa, och imorgon fortsätter vi dieten, men det verkar som att jag har stagnerat de sista 5 dagarna. De första 3 kilona rann av mig på 9 dagar. Men efter det har det stått still. Min kropp vill lixom se ut såhär vare sig jag äter nyttigt eller onyttigt, tränar eller inte. Den anpassar sig lixom till att den skal se ut såhär. Men vi ska försöka, tror kolhydraterna generellt är min bov, jag älskar dem. Men ska se om jag kan minska med 3 kg till. Det hade varit grymt... Men känns nu svårt! Men jag trivs med träningen, och mitt nya lite mindre hektiska liv, som dock verkar ta ett slut nästa vecka då jag har alldelles för många borta från jobbet pga semster och sjukdom. Men vi som är kvar får jobba på, räknar med en minst sagt tuff vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar