lördag 26 januari 2013

Vandalisering

En dålig start på dagen. Inte nog med att jag idag varit sjukt trött eftersom man blir väckt tidigt och inte sov mer trots att jag la mig efter kl 02 igår så var nyheten som kom med telefonsamtalen den som gjorde dagens start ännu värre. Mitt kära Apotek har under natten blibit vandaliserat, och till råga på allt så undrar man om det är en slump att apoteket lite längre ner på gågatan i Sarpsborg blev vandaliserat tidigare denna månad. Vad händer? Dagen har generellt varit seg. Slappat, packat, pratat i telefon och suttit på PC'n med mamma. Kollat bilder och lyssnat på musik!

En helt bortkastad dag om det inte vore för att jag idag har shoppat en 0,75 karats diamant ring som jag nu gått och spanat på i dryga 2 år. Så äntligen är denna unika diamantring med rosa safirer min! Jag älskar den! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar