söndag 6 januari 2013

En ledig lördag


Blev plötsligt väckt mitt i natten, skrämd av några fyllon utanför. Tom Amanda skrämdes och rusade ner från sängen, det var ju inte helt en orolig natt jag var ute efter när jag äntligen tänkte sova ut och njuta en ledig dag. Men sov tillslut ganska länge och körde på med morgon cardio när jag väl stod upp. Sen blev det en tur till mitt hemland ;) Hamstra billig mat på Nordby :))) 2000kr för mat, tycker det är dyrt iallafall, men nyttig mat är väl oftast dyrare än onyttig... Så det är värt det!! :) Kvällen njuter jag med sällskap av goda vänner. Vare sig de befinner sig i min säng eller i andra länder så finns de lika nära och är världens bästa vänner, jag är lyckligt lottad med alla mina nära och kära! <3



ps. Har problem med bild upplastningen, kommer så fort jag får det att fungera igen... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar