måndag 7 januari 2013

Lejon styrka

I guess I really am a lion ;)
Startade dagen med morgoncardio. Fick uträttat en hel del ärenden innan jag drog lite senare till jobbet idag. Verkligen en nyttig välbehövd förmiddag. Men desto mer irriterande när jag på Elkjöp får veta att det kostar 2500kr att reparera mitt glas på iPhonen som ramlat i golvet. Otur! Möte på eftermiddagen, och sen fick jag finna min inre styrka och energi på ett 90-min spinning pass. Men musiken gjorde sitt, riktigt bra idag. Så självsäkra, självgoda och dominanta Anna klarade även denna dag ;) Ett evigt lejon ;) Det är ju mitt stjärntecken för alla som inte vet, och evigheten
symboliseras av talet åtta, och jag är ju född den 8/8. Viktigast är att känna sig själv, och göra det bästa av den energi och styrka som för andra kan bli för stor. Oj, så egoistiskt det lät. Men jag är väl lite egoistisk kanske ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar