onsdag 23 januari 2013

Svart

On my way to get fit, spinning nästa ;)
(i Zumba kläder, men, men...)

 
Idag såg jag svart när dagen startade i fullkomlig kaos. Men trots en dålig start på dagen så blev den bra... Ordnade lunch till personalen, sallad med diverse tillbehör såsom räkor, kräftskjärtar, lax, avocado, champinjon etc. Gott och nyttigt! Sliten efter 3 dagars träning på rad, så tänkte ta en paus idag, men när jag gick in på Sarpsborg Sportsclub och skulle säga upp mitt medlemskap (1 mnd uppsägning) så fann jag lite motivation till att gå på 1 timmes spinning. Gick sjukt bra idag, över all förväntan! :) Och nu ligger kontraktet klart på SATS, där startar jag redan imorgon. Tack vare Benedicte som nu blivit instruktör där så får jag ett vänskaps medlemskap :) Så jag har 2 medlemskap i februari,  och själv befinner jag mig i Brasilien, så ekonomiskt ;)

Nachos till middag, och en finfin överraskning från Rune när jag kom hem, han har hyrt StepUp Revolution, sista dansfilmen som precis kommit ut som hyrfilm. Ser fram emot att se den :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar