onsdag 30 januari 2013

Ansiktsmask



Redo för spinning!

Sitter nu med en ansiktsmask när jag bloggar, sen skal jag sova. Har stressat på jobbet med att få klart det nya schemat innan jag reser till Brasilien. Och det är på god gång. Några timmar imorgon så är jag färdig, det måste jag vara! Ordnar också för fullt till Apokjedens årsavslutning som infaller imorgon. Så det har jag börjat förbereda. Efter jobbet tog jag dock en paus och gick på en timmes spinning för sista gången på Sarpsborg Sportsclub. Gått ner mer än 4 kg nu, wiiihoo!! 55,8 kg ikväll! Och när jag kommer tillbaka från semestern så är det SATS som gäller. Hemma var det fullt upp med att packa. Känns som att jag äntligen är i box. Skönt! Det jag inte ordnat till nu får jag bara vara utan. Men denna gång är linserna med, jobbigt läge när jag glömde både dem och glasögonen sist påväg till Polen, men som tur var det bara en weekend ;) Detta blir dryga 2 veckor. Amanda blir omhändertagen av kära Lena som med dålig rygg/ben bara är hemma om dagarna. Så Amanda kommer att få massa sällskap. Och inte nog med det så lämnar jag lägenheten i goda händer, så den blir också påpassad 24/7. Snart natt, hektisk och lång dag imorgon. Drar på natten... Så det blir inte mycket sömn!


Älskar min nya fantastiska ring!
Nästan så att jag inte vågar ha den på mig ;)
Matchar de nya Swarovski örhängena <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar