onsdag 20 mars 2013

Fastlege

Där lyckades jag äntligen lasta upp bilden på Hanna
från här om dagen... Glädjespridare! <3
Det betyder läkare på norska ;) Äntligen tog jag mig tid till att åka till läkaren idag, fick skjuss av snälla Harald. För att inte snacka om att Lena hjälpte mig med att köra Amanda t/r till Sarpsborg idag för att ta bort stygnen efter operationen/stereliseringen. Familjen Spondalen är ju bara så hjälpsam :) Tacksam är jag som har dem runt omkring mig nu när jag inte har körkort ;) Tog iallafall en massa blodprov idag, kommer väl svar inom kort, så att jag vet om det är nåt som saknas som skapar denna sjuka trötthet. Nästan så att jag hoppas det, vill ju inte gå runt som en zombie. Men så hade jag otur med skjussen till och från Halden (middag för regionens apotekschefer). Lyckades tigga till mig skjuss till middagen i Halden hos Mary Grace och Niklas, men eftersom ingen kunde köra mig hem så blev det träning istället. Och så hämtade kära Rune mig efter Core och kort men INTENSIV spinning (35 min). Droppade/rann svett om mig! Härligt! Så nu är det välförtjänt lugn kväll själv hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar