onsdag 13 mars 2013

Onormalt


Jag är såååå sjukt trött så att ögonen rinner fast att jag sovit länge och gott inatt. Måste vara järn eller något annat som saknas. För detta är inte hållbart! Har ju haft perioder som denna förr, men associerat till mörkertiden uppe i Harstad! Hmm, konstigt! Tränade efter jobbet och piggnade till efter Core och spinning. Hade gärna åkt hem med eftersom jag numera inte har kørkort och skulle bli hämtad så passade jag på att träna. Snitt på 135 watt nu när man har lite fokus på styrkan på spinningen. Skoj! Innan jag drog hem var det nån som satt och mätte antioxidanter på gymmet. Så för en 100-lapp ficck jag reda på att jag låg på 32000 när man bör ligga över 50000. Så det lät väl inte så bra, men det ska undersökas vidare :) Väl hemma blev det omelett med färsk spenat. Vilade lite innan duschen. Nu blogg och så hoppar jag i säng fast att klockan inte ens är 22. Måste SOVA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar