söndag 3 mars 2013

Thai Market

Vaknade tidigt, för jag var ju tvungen att jobba. Trött eftersom man var ute igår, och helt plötsligt trodde man ju därför att det var söndag istället för lördag. För att njuta lördagen blev det middag ute på stan. Thai Market har vi fått rekomenderat, så där åt vi en fantastiskt god middag. Trevlig resturang dessutom, så dit ska vi fler gånger :) Gick och shoppade lite efter maten, diggar modet som är påväg in nu. Skin och lite ruff stil. Precis min stil, big like! Köpte både skinväst, kavaj med nitar, chockrosa byxor och ett knallrosa linne. Nöjd!



Väl hemma somnade jag en timme, stod upp och körde till Anne Cecilie där jag spenderade kvällen, mysigt! Imorgon drar vi och åker slalom tillsammans är planen. Så nu är det väl bäst att jag hoppar i säng, klockan är ju trots allt redan över kl 01.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar