måndag 11 mars 2013

Sova?

Hemma efter en lång dag på jobbet. Startade kl. 8 med intervju och stängde apoteket EFTER kl. 17 eftersom det alltid är en eller annan grund till att man inte lyckas stänga i tid. Blev träning 1 timme, styrka, mest mage. Men jag var sliten dag. Så sjukt trött och ännu tröttare på att vara trött hela tiden. Blev ju tidig kväll igår efter lite TP på playstation 3, men jag är trött iallafall... Tuff dag på jobbet när ett provisoriskt bud ringde på dörren. Gåshud över kroppen, men allt är bara så ofattbart, kan lixom inte förstå att det är sant!


Diggade min egen lunch idag faktsikt, och så har jag ordnat räk- och lax sallad till imorgon medan jag äter tomatsoppa till middag med lite ris nu. Sen är det Hannas tur att ordna lunch till onsdag och fredag :) Tar tidig kväll ikväll också! Längtar till att få SOVA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar