lördag 23 mars 2013

Räkor

En trött dag startade med att solen sken, tacksam för det fina vädret! God frukost, och sen en lång promenad i solen väl påklädd! Njöt solen i ansiktet samtidigt som kylan bet i kinderna. Härligt! Satt så kvar ute i lä på balkongen och njöt solen, läste ett SATS blad och bara njöt medan Amanda sprang ut och in, aldrig lämnade hon vårt område. Hemmakär katt! Rune åkte och tvättade bilarna, sen blev det räkbaguetter till "middag" med vitt vin. Supergott, men eftersom jag varit så trött i det sista, också idag somnade jag efter maten. 2 timmars sömn och trots kallt vatten i ansiktet och en dusch är jag fortfarande en zombie. Usch vad hemskt, måste få ordning på min energi, och det är bums, såhär orkar jag bara inte ha det :( Lite mögelost och vin med vindruvor och päron framför tv'n nu, sen skal jag sova. Och imorgon skal vi i slalombacken. Hoppas vara i fin form då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar