onsdag 6 mars 2013

Oro

Sötaste Manda har lagt sig i soffan,
fortfarande trött och sliten! 

Var så tungt att lämna Amanda hemma instängd på badrummet idag när jag skulle till jobbet... Stackars liten! Ramlade ju omkull så fort hon ville resa sig upp. Fick mata henne med sked, så hon fick i sig lite energi. Väl på jobbet stillade Lena min oro. Hon åkte hem till Amanda och höll henne sällskap på badrummet ;) Härligt mottagande i hemmet mitt när jag kastar in henne i lägenheten och stationerar henne på toaletten, hahaha!!! ;) Rune åkte hem och tog hand om henne innan jag kom.. Hade nämligen efter jobbet ett grymt träningspass. 30 min Core och 1 timme spinning efter det! Fantastiskt! Men nu ska jag börja tävla mot mig själv. Snitt på 120 watt idag tror jag att jag slår snabbt om jag bara börjar lite tyngre så fort jag sätter på cykeldatorn. Men annars var pulsen fin idag, 80-90 nästan hela timmen. Och 94 mot slutet ;) Väl hemma blev det matlagning för hela slanten efter duschen. Ny matlåda till Hanna, detta är skoj! Full improvisation här hemma. Och det ser faktiskt smarrigt ut. Kanske jag kan bli duktig på matlagning också ;) Salladen idag gick hem, så får vi se vad betyget blir imorgon. Då serveras det stekt spenat med lök och ägg i, samt stekt ägg och lax som tillbehör, dekorerat med cherrytomater ;)  

Morgondagens matlåda; en till Hanna och en till mig,
blir inte så delikat när det skal serveras så.
Men men... Man gör sitt bästa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar