torsdag 14 mars 2013

Spökar det?

Startade dagen med att Arnhild hämntade mig hemma, jag har ju INTE körkort! Skönt att man har snälla vänner och kollegor ;) Fagdag i Fredrikstad. Sen premiären med buss till jobbet. Men det gick faktiskt över förväntan. Tur med timingen när Anne Cecilie körde mig till buss station, så det gick ganska smidigt idag! Och hem med Mahsa efter jobbet, hon bor ju nästan granne med mig :) Så jag kan inte klaga än!

Fagdag med tjejerna på Fredrikstad kino/bio,
redo för motagandet av alla 100 kunder som är påväg! 
Dagens episod: Jag hör klick klackande ljud bak i apoteket runt kl. 16 Frågar tjejerna bredvid mig om de hör ljudet när jag har uppmärksammat det. Såklart säger dem: "Det är Elin" Nej, Elin har gått hem säger jag. Samtidigt som mitt intresse för det övernaturliga får mig att springa bak i apoteket och se. Ingen där. Snabbt ut i gången, ingen där heller. Intressant tycker jag... De andra blev nog mer skrämda för detta är nämligen fortsättningen efter att en annan tjej igår såg att det var 2 i kö på kömaskin på apoteket fast att ingen var där. Så hon tryckte fram dem och gick bak för att hämta några papper. Går fram igen och ser återigen att det är en i kö på maskinen. Frågar Mahsa som jobbade med henne om någon kommit in i apoteket. Nej säger hon och blir skrämd av att se att det är "nån" som har tryckt på kölappen. Och inte minst en tidigare episod där ytterligare en annan tjej sitter själv och jobbar på kvällen då hon tydligt hör hur dörren bak i apoteket smäller igen. Går och ser efter men det är inte någon där. Skumt! Fortsättning följer... Hoppas jag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar